Vyhledávání

Kontakt

JAMAICANITA
KINGSTON Jamaica W.I.

info@jamajkanita.sk

SLOVENKA VIOLA S NAMI STRETLA USAINA BOLTA! 

stretla som Usaina Bolta, tešila sa Slovenka na Jamajke

A POĽKA KATIA HO S NAMI STRETLA TIEŽ ;-)

Na našom Strawberry Hill ! 

stretnutie s Usainom Boltom na Strawberry Hill

jamajka hlavní město kingston

Tešíte sa na Vašu prvú dovolenku na Jamajke? Ak sa hodláte náš ostrov objavovať svojpomocne, na vlastnú päsť, podľa knižných bedekrov, obvykle zabijete kopec času hľadaním rôznych miest (ulíc, taxíkov, busov, atrakcií a pod.) a v konečnom dôsledku takéto putovanie ľudí vždy vyjde viac peňazí, než ako keď sa zveria do rúk organizátorom zájazdov. Aby sa Vaša radosť neskončila sklamaním, hnevom a zbytočnými výdavkami, výber organizátora Vášho zájazdu vždy dôkladne zvážte. Poradíme Vám, ako si vybrať správne a nedoplatiť na to. 
 
 
1. ORGANIZÁTOR ZÁJAZDOV
Kupujte u známych a overených predajcov, preferujte certifikovaných a kvalitných predajcov zájazdov. Informácia o tom, koľko rokov cestovka ponúka a robí svoje zájazdy, je vždy dôležitý údaj o jej schopnosti a kvalite služieb - nekvalitné, pofidérne cestovky totiž zanikajú v priebehu 2 rokov a tie novovzniknuté nemajú s túrami v praxi ešte žiadne hodnotné skúsenosti
 
2. CENA
Snažíte sa čo najviac ušetriť? Berte do úvahy, že Jamajka je odjakživa luxusná destinácia a jeden z najdrahších ostrovo v Karibiku - niečo ako "low-cost-dovolenka" na Jamajke neexistuje (Jamajka nie je lacná Ázia, ani lacná Latinská Amerika, ceny sú o 40-70% vyššie). V praxi platí, že príliš nízka (až podozrivo nízka) cena za pobyt by pre Vás mala byť varovným signálom... Porovnajte si ceny podobných zájazdov u viacerých cestoviek a zistite, čo všetko za svoje peniaze SKUTOČNE dostanete - a v akom rozsahu a v akej kvalite. Ak je pre Vás dôležitá nielen cena, ale aj kvalita (ubytovanie, výlety, sprievodcovia a pod.), pri výbere na správnom rozhodnutí naozaj záleží
    
3. REFERENCIE 
Dobrá cestovka nemá žiadny problém zverejňovať na svojom webe hodnotenia, fotografie a videá svojich spokojných klientov (a je rozdiel, či ich je 10 alebo 1.000...). Pokiaľ ide najmä o malé, neznáme low cost agentúry, nedajte sa oklamať pofidérnymi fotkami/videami - vždy žiadajte autentické zábery z ponúkaných výletov (mnohí totiž ponúkajú výlety na miesta, kde nikdy ani neboli), na ktorých je aj samotný organizátor s množstvom svojich turistov. Toto sú vždy veľmi smerodajné údaje, ktoré Vám pomôžu získať pravdivý obraz o kvalite služieb organizátora zájazdu. O serióznosti Vám veľa napovie aj samotná komunikácia s klientom.
 
 
AKO BY TO MALO SPRÁVNE VYZERAŤ, SI POZRITE V NAŠOM VIDEU ZO STRAWBERRY HILL TU POD ČLÁNKOM